شیشلیک پرمخاطب ترین، بی همه چیز بیشترین درصد مشارکت مردمی

به گزارش مجله ویراپارس، تهران (پانا) - شیشلیک بیشترین تعداد بیننده و بی همه چیز بیشترین درصد مشارکت مردمی در آرای ثبت شده در سامانه سمفا را داشتند.

شیشلیک پرمخاطب ترین، بی همه چیز بیشترین درصد مشارکت مردمی

براساس آمار ارائه شده در سامانه سمفا در 17 بهمن ساعت 18 از تعداد بلیت های فروش رفته و بینندگان که برای اولین بار در طول ادوار جشنواره انجام می گردد، در مجموع 109هزار و 225 بلیت فروش رفته و 43 هزار و 990 بیننده به تماشای فیلم ها نشستند. بر این اساس ده درصد از مخاطبان در رای گیری مردمی که به صورت اینترنتی انجام می گردد، به فیلم های مورد نظر خود رای دادند.

طبق این آمار فیلم بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی چهار هزار و 852 بیننده داشته و از این میان 14 درصد از مخاطبان رای خود را در خصوص این فیلم در سامانه سمفا ثبت نموده اند. شش هزار و 519 بیننده به تماشای تازه ترین اثر محمدحسین مهدویان تحت عنوان شیشلیک نشستند و از این میان 12 درصد از بینندگان به این فیلم رای دادند.

ابلق به کارگردانی نرگس آبیار صندلی سوم درصد مشارکت مردمی را با مشارکت 11 درصدی مخاطبان به خود اختصاص داده است. در مجموع شیشلیک بیشترین تعداد بیننده و بی همه چیز بیشترین درصد مشارکت مردمی در آرای ثبت شده در سامانه سمفا را داشتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1525

به "شیشلیک پرمخاطب ترین، بی همه چیز بیشترین درصد مشارکت مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیشلیک پرمخاطب ترین، بی همه چیز بیشترین درصد مشارکت مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید