شفیعی: فوتبالم را مدیون تراکتور و هوادارانش هستم، قهرمانی های پرسپولیس بی جهت نیست

به گزارش مجله ویراپارس، خالد شفیعی، مدافع میانی تیم فوتبال سایپا گفت: بخش اعظمی از فوتبالم را مدیون تراکتور و هوادارانش هستم و بازی روز آدینه برای من خاطره انگیز خواهد شد.

شفیعی: فوتبالم را مدیون تراکتور و هوادارانش هستم، قهرمانی های پرسپولیس بی جهت نیست

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

خالد شفیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران شرایط تیم سایپا را مطلوب خواند و گفت: ما در چند بازی گذشته تا حدودی به اهداف مان رسیدیم، هر چند که در بازی با پارس جنوبی بدشانسی آوردیم و نتوانستیم به برد برسیم. حالا هم خودمان را آماده بازی با تراکتور می کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی در تبریز بگیریم.

وی در ادامه همچنین تأکید کرد: تراکتور تیم پرقدرتی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. آنها در هر فصل به چیزی جز قهرمانی فکر نمی نمایند و بازی آسانی در تبریز نخواهیم داشت. با این حال اگر با تمرکز بالا بازی کنیم می توانیم دست پر به تهران برگردیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا که باید روز آدینه برابر تیم سابقش به میدان برود، در این ارتباط توضیح داد: از بازی در تراکتور و زندگی در تبریز خاطرات خوبی دارم و بخش اعظمی از فوتبالم را مدیون تراکتور و هوادارانش هستم. مطمئناً بازی روز آدینه برای من خاطره انگیز خواهد شد.

شفیعی در پاسخ به این پرسش که در این فصل کدام تیم بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد؟، اظهار داشت: همه مدعیان شانس دارند و چیزی هم قابل پیش بینی نیست. با اینکه پرسپولیس کمی با رقیبانش فاصله گرفته است، ولی از حالا نمی توان پیش بینی خاصی انجام داد. البته آنها در سه فصل گذشته قهرمان شدند و این قهرمانی ها بی جهت و اَلکی نبوده است. پرسپولیس ثبات تیمی داشته و همین موضوع نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 742

به "شفیعی: فوتبالم را مدیون تراکتور و هوادارانش هستم، قهرمانی های پرسپولیس بی جهت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفیعی: فوتبالم را مدیون تراکتور و هوادارانش هستم، قهرمانی های پرسپولیس بی جهت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید