سلامت باشی!، قاتل، دیگران را قاتل می خواند

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در پی اظهارات جنجال برانگیز جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مورد دخالت ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا و همچنین دادن لقب قاتل به وی، رئیس جمهور روسیه به این اظهارات بایدن واکنش نشان داد.

سلامت باشی!، قاتل، دیگران را قاتل می خواند

پوتین در سخنرانی امروز خود و در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا گفت: در خصوص اظهارات همتای آمریکایی من، همانطور که وی اشاره نمود، شخصیت ما کاملاً آشنا است. چه پاسخی می توانم به وی بدهم؟ تنها می توانم به او بگویم: سلامت باشی! برایش آرزوی سلامتی می کنم. قاتل کسی است که دیگران را قاتل می خواند.

وی همچنین در خصوص قاتل قلمداد شدن از سوی بایدن، گفت: هر کسی چهره خود را در سیمای دیگران می بیند. آنها باید در خصوص آنچه هستند فکر نمایند.

رئیس جمهور روسیه اضافه نمود: وقتی ما ملل دیگر را مورد آنالیز قرار می دهیم، در تاریخ هر ملتی رخدادهای بسیار سخت، ناراحت نماینده و خونین وجود دارد. اما زمانی که ما مردم و دولت های دیگر را مورد ارزیابی و قضاوت قرار می دهیم، دقیقاً مانند نگاه کردن (به خود) در درون آینه است. ما همیشه تجسمی از خودمان را در آینه می بینیم.

پوتین همچنین تاکید نمود که آمریکا باید منافع روسیه را در نظر بگیرد.

رئیش جمهور روسی تاکید نمود: آمریکا و رهبر این کشور، در مجموع به دنبال داشتن رابطه با ما هستند اما تنها در آن بخش ها و حوزه هایی که منافع خودشان تامین می گردد. اگرچه آنها فکر می نمایند که ما شبیه یکدیگر هستیم اما ما مردم متفاوتی هستیم. ما ژن، فرهنگ و مسائل اخلاقی متفاوتی از یکدیگر داریم. آنها باید علیرغم تمام کوشش های خود برای نادیده دریافت توسعه ما، با این موضوع کنار بیایند. فارغ از تحریم ها و سایر آزارها، آنها باید با این موضوع کنار بیایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1518

به "سلامت باشی!، قاتل، دیگران را قاتل می خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت باشی!، قاتل، دیگران را قاتل می خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید