روند اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی افغانستان متوقف شده است

به گزارش مجله ویراپارس، پس از برکناری اعضای کمیسیون انتخابات افغانستان از سوی ارگ ریاست جمهوری افغانستان روند اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی این کشور نیز متوقف شده است.

روند اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی افغانستان متوقف شده است

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، با وجود گذشت چندین ماه از زمان برگزاری انتخابات پارلمانی هنوز نتایج نهایی انتخابات پارلمانی این کشور معین نشده است.

نارسایی های گسترده انتخاباتی و عملکرد غیر شفاف کمیسیون انتخابات هنوز هم بر روند اعلام نتایج انتخابات پارلمانی این کشور سایه افکنده است.

با وجود گذشت چندین ماه از زمان برگزاری انتخابات پارلمانی تنها نتایج نهایی 15 ولایت اعلام شده است اما هنوز از سرنوشت نتایج نهایی سایر ولایت ها خبری نیست.

کمیسیون انتخابات افغانستان بیان کرد که به دلیل برکناری اعضای این کمیسیون روند کار بر اعلام نتایج انتخابات پارلمانی متوقف شده است.

سیما علم سروش معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات گفت: تا زمانی که اعضای جدید کمیسیون های انتخاباتی مشخص نشوند روند اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی از سر گرفته نخواهد شد.

این در حالی است که اخیر ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعضای کمیسیون های انتخاباتی این کشور را برکنار نموده است.

این برکناری در حالی اجرا شده که نتایج نهایی انتخابات پارلمانی این کشور تا کنون اعلام نشده است و زمان چندانی نیز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور باقی نمانده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 153

به "روند اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی افغانستان متوقف شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی افغانستان متوقف شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید