دو شکست و دو پیروزی برای فرنگی کاران پنج وزن دوم

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران از اسلواکی، مسابقات مدعیان پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان دنیا از ظهر امروز در شهر ترنوا اسلواکی شروع شد.

دو شکست و دو پیروزی برای فرنگی کاران پنج وزن دوم

بر این اساس نتایج فرنگی کاران کشورمان به توضیح زیر است: در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ایلیف از بلغارستان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی گیران چین و آلمان مبارزه خواهد نمود.

در وزن 67 کیلوگرم یوسف حسینوند در دور نخست به مصاف بخشیلوف از ازبکستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 بازنده شد. وی برای ادامه کار در گروه شانس مجدد باید منتظر فینالیست شدن این حریف ازبک باشد.

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با حسین اف از ازبکستان کشتی گرفت و توانست با نتیجه 8 بر صفر پیروز گردد. وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران الجزایر و کرواسی می رود.

در وزن 82 کیلوگرم حسین فروزنده در مبارزه نخست به مصاف کیم از کره جنوبی رفت و با نتیجه 8 بر 3 از سد این حریف گذشت. وی در دور دوم با برنده نمایندگان صربستان و هند کشتی خواهد گرفت.

در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه در دور اول در مقابل ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 5 بر یک باخت.وی برای ادامه کار در گروه شانس مجدد باید منتظر فینالیست شدن این حریف فنلاندی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 47

به "دو شکست و دو پیروزی برای فرنگی کاران پنج وزن دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو شکست و دو پیروزی برای فرنگی کاران پنج وزن دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید