دبیرخانه فجر با هیچ لابراتوآری همکاری ندارد

به گزارش مجله ویراپارس، معاون اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با معرفی پنج لابراتوآر استاندارد سینمایی، تأکید کرد دبیرخانه استفاده از این لابراتوآر ها را در صورت احتیاج صاحبان آثار، صرفاً توصیه می نماید.

دبیرخانه فجر با هیچ لابراتوآری همکاری ندارد

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، عزت اله علیزاده معاوان اجرای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به این پرسش که سینماگران حاضر در این دوره جشنواره برای خدمات لابراتوآری به کدامیک از لابراتوآر ها می تواند مراجعه نمایند، گفت: در حال حاضر 5 لابراتوآر روشنا، آریا، گسترش، ایران نوین و فام جزو لابراتوآر های به روز کشور به شمار می رود که سینماگران برای خدمات لابراتوآری آثار خود از جمله دریافت نسخه دی سی پی و یا خدمات پس از فراوری به این 5 لابراتوآر مراجعه می نمایند.

وی با بیان اینکه در مقررات جشنواره فیلم فجر آمده است که آثار انتخاب شده برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باید نسخه دی سی پی خود را به دبیرخانه ارائه نمایند، تاکید نمود: جشنواره فیلم فجر هیچ لابراتوآری را برای همکاری در جشنواره فیلم فجر انتخاب ننموده است و در صورتی که فیلمی زمان کمی برای دریافت نسخه دی سی پی داشته باشند، دبیرخانه جشنواره یک لابراتوآر را در حد توصیه به صاحبان فیلم ها معرفی می نماید.

معاون اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شرح داد: به طور طبیعی کار های پس از فراوری فیلم ها در لابراتوآر ها انجام می گردد و صاحبان فیلم ها از همان لابراتوآر ها نسخه دی سی پی خود را دریافت می نمایند، تاکید می کنم لابراتوآر ها توسط تهیه نمایندگان انتخاب می شوند و دبیرخانه جشنواره هیچ لابراتوآری را برای دریافت نسخه دی سی پی انتخاب نمی نماید.

علیزاده در خاتمه گفت: پنج لابراتوآری که نام برده شده است، مجوز کار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت نموده اند و از لحاظ فنی در شرایط خوبی هستند و به همین دلیل صرفاً به عنوان توصیه به فیلمسازان معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 686

به "دبیرخانه فجر با هیچ لابراتوآری همکاری ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرخانه فجر با هیچ لابراتوآری همکاری ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید