تناقض گویی اسبقیان در خصوص انتصابات تنیس

به گزارش مجله ویراپارس، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در حالی صحبت از استفاده از افراد متخصص در فدراسیون تنیس را نموده است که مدتی پیش یک کشتی گیر نایب رییس فدراسیون شد.

تناقض گویی اسبقیان در خصوص انتصابات تنیس

به گزارش خبرنگاران، احمد نامنی پس از اینکه به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس انتخاب شد، تغییرات زیادی را در فدراسیون ایجاد کرد که بحث تغییر در دو پست نایب رییس و دبیر فدراسیون بسیار بحث برانگیز بود.

نامنی در ابتدا کامبیز رنجبر که کشتی گیر بوده را به عنوان نایب رییس انتخاب کرد و در ادامه فرشاد صفتی را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب کرد.

البته صفتی در حالی به عنوان سرپرست دبیری انتخاب شد که طبق اساسنامه دبیر باید مدرک کارشناسی داشته باشد اما مدرک تحصیلی سرپرست دبیری فدراسیون ظاهرا دیپلم است. در این مورد اساسنامه رعایت نشده است اما اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها واکنشی به این مسئله داشت که خود این واکنش با تناقض های زیادی همراه است.

اسبقیان در خصوص رعایت نشدن اساسنامه در بحث انتخاب سرپرست دبیری فدراسیون گفت: بیشتر مد نظر این است که فرد فنی و تخصصی در این رشته گذاشته گردد تا بتوانیم هر چه سریعتر انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم و در آن موقع فردی را انتخاب می کنیم که براساس اساسنامه فدراسیون ها دارای مدرک کارشناسی باشد.

اسبقیان در حالی عنوان نموده مد نظر این بوده فرد فنی و تخصصی در این رشته گذاشته گردد که مدتی پیش یک کشتی گیر نایب رییس به عنوان نایب رییس تنیس انتخاب شد.

اکنون این سوال مطرح است که اگر تخصص مهم است پس چرا پست نایب رییسی به یک کشتی گیر واگذار شده است؟ آیا در خصوص پست نایب رییسی بحث تخصص دیگر اهمیت ندارد؟

از طرفی در تنیس ایران افراد تحصیل نموده و با تجربه دیگری هم حضور دارند و چرا اصرار فدراسیون برای پست دبیری بر استفاده از فردی است که انتخابش با اساسنامه مغایرت دارد؟

اسبقیان در بخش دیگری از صحبتهای خود عنوان نموده سرپرست دبیری فدراسیون تنیس موقتی است اما موقتی بودن پست سرپرستی دبیری توجیه خوبی برای زیر پا گذاشتن قانون نیست چراکه وقتی فردی برای یک پست انتخاب می گردد چه موقت و چه دائم باید شرایط احراز آن پست را داشته باشد و به نظر این صحبت ها بیشتر به توجیه شباهت دارد که البته قانع نماینده هم نیست.

بهتر است افراد مسئول بجای تناقض گویی، هم اساسنامه را رعایت نمایند و هم افراد متخصص را به کار گیرند تا تنیس ایران ضمن پایبندی به قانون، بیش از این به قهقرا نرود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 491

به "تناقض گویی اسبقیان در خصوص انتصابات تنیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناقض گویی اسبقیان در خصوص انتصابات تنیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید