تجمع مخالفان نخست وزیر ارمنستان در خیابان های ایروان، آمادگی پاشینیان برای استعفا

به گزارش مجله ویراپارس، مخالفان نخست وزیر ارمنستان بار دیگر در خیابان های پایتخت این کشور دست به تظاهرات گسترده زدند و یکی از خیابان های مهم ایروان که کاخ نخست وزیری و همچنین مجلس ارمنستان در آن واقع شده است را مسدود کردند.

تجمع مخالفان نخست وزیر ارمنستان در خیابان های ایروان، آمادگی پاشینیان برای استعفا

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، مخالفان نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بار دیگر اقدام به برگزاری تظاهرات گسترده علیه وی در خیابان های ایروان نموده و با مسدود کردن خیابان معروف مارشال باقرامیان که کاخ نخست وزیری و مجلس ارمنستان در آن واقع شده است، خواهان کناره گیری یا برکناری پاشینیان از سمت خود شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ریانووستی گزارش داده است که تظاهرات نمایندگان با شعار ارمنستان بدون نیکولا اعتراض خود به ادامه حضور نیکول پاشینیان در سمت نخست وزیری را ابراز داشته اند و در این میان نیروهای پلیس ایروان نیز با حضور در صحنه کوشش کردند که خیابان مارشال باقرامیان را بازگشایی نمایند.

نیکول پاشینیان به دلیل امضای توافق آتش بس در منطقه قره باغ با جمهوری آذربایجان که به موجب آن بخش هایی از قره باغ به جمهوری آذربایجان بازگردانده شده است، مورد خشم گروه هایی از مردم ارمنستان قرار گرفته و معترضان از وی می خواهند که هرچه زودتر از سمت خود کناره گیری کند.

ساعتی پیش پاشینیان طی پیامی در حساب کاربری خود در فیس بوک اظهار داشت: من آماده استعفا هستم اما فقط به خواست همه مردم. من همچنین آماده ام که در صورت اعتماد مردم به من، همچنان به کارم به عنوان نخست وزیر ارمنستان ادامه دهم.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1327

به "تجمع مخالفان نخست وزیر ارمنستان در خیابان های ایروان، آمادگی پاشینیان برای استعفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع مخالفان نخست وزیر ارمنستان در خیابان های ایروان، آمادگی پاشینیان برای استعفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید