بازیکن اردنی فولاد فردا وارد ایران می گردد، داوران نورچشم ما هستند

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: هر دو تیم شناخت تقریبا خوبی از هم دارند. فکر می کنم بازی خوبی را بببینم. گرمای هوا همچنان ادامه دارد ولی شرایط تیم ما خوب است.

بازیکن اردنی فولاد فردا وارد ایران می گردد، داوران نورچشم ما هستند

نکونام بیان نمود: در تعطیلات توانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم. امیدوارم فردا بازیکنان ما کیفیت خود را نشان دهند. توقع ما این است که بازیکنان کیفیت خوب خود را نشان دهند.

وی با بیان اینکه دو بازیکن خارجی به این تیم اضافه خواهند شد، گفت: در تعطیلات قبل از شروع فصل چند مصدوم دادیم و باید با بازیکن خارجی جایگزین پیدا کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه داوران مظلوم ترین قشر فوتبال هستند اضافه نمود: امیدوارم شرایط آن ها همیشه بهترین باشد. آن ها همیشه خوب قضاوت می نمایند و همیشه مورد اتهام هستند. سال گذشته ما خیلی از بحث داوری متضرر شدیم اما اعتراض چندانی نکردیم. داوران نور چشم ما هستند و وقتی برای ما قضاوت نمایند، با کمال احترام در خدمتشان هستیم. درست یا غلط قضاوت آن ها مورد قبول است.

نکونام با بیان اینکه با تاخیر در شروع لیگ، تیم های بدون برنامه سود کردند، گفت: شروع لیگ فرسایشی بود. تیم هایی که برنامه کاملی داشتند و بیشتر تمرین کردند، بازیکنان شان با ابن تاخیر خسته شدند و از عطش و کیفیت آنها کاسته شد. در مجموع تیم های با برنامه متضرر شدند. از هفته پنجم به بعد نیز کیفیت لیگ خوب خواهد شد.

وی تاکید نمود: تیم ما کاملا دگرگون شده و برای رسیدن به هماهنگی کامل و کسب نتایج خوب نیازمند زمان است. منظورم بازی محبت آمیز نیست بلکه باید در بازی های رسمی و در شرایط تحت فشار به هماهنگی برسیم. بازیکنان مصدوم و جدید ما در آینده اضافه می شوند. پروسه جذب بازیکن خارجی برای من خیلی سخت است و باشگاه در دو هفته اخیر اجازه جذب دو بازیکن خارجی را صادر کرد. اگر این اجازه را داشتیم، زودتر دو بازیکن جذب می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: من به طرفداران و مردم قول می دهم که در ادامه فصل تیمی خوب و متفاوت از شروع فصل را خواهیم داد.

وی در واکنش به اینکه مردم انتظار بازی هجومی از فولاد دارند، گفت: فوتبال هجوم و دفاع دارد و فقط نمی توان حمله کرد. فوتبال باید منطقی و طبق شرایط انجام گردد و بر اساس حریف رو در رو بازی کرد. 11 بازیکن حمله می نمایند و 11 بازیکن هم در خط دفاعی شرکت خواهند کرد.

نکونام با بیان اینکه مدافع اردنی این تیم فردا وارد کشور می گردد، اضافه نمود: انس بنی یاسین 79 بازی ملی دارد. بازیکنی که در اردن 79 بازی ملی داشته باشد قطعا با کیفیت است. ما بازی های او در جام ملت ها و بعد از آن را دیدم. با مربی این تیم هم به صورت خصوصی صحبت کردم. او به تیم ما یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 380

به "بازیکن اردنی فولاد فردا وارد ایران می گردد، داوران نورچشم ما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن اردنی فولاد فردا وارد ایران می گردد، داوران نورچشم ما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید