اسماعیلی: خودم را برای مسابقات جهانی سنگ نوردی آماده می کنم، در مسابقات قهرمانی آسیا کم نگذاشتم

به گزارش مجله ویراپارس، ملی پوش تیم سنگ نوردی کشورمان گفت: هدف اصلی ام حضور در مسابقات جهانی است.

اسماعیلی: خودم را برای مسابقات جهانی سنگ نوردی آماده می کنم، در مسابقات قهرمانی آسیا کم نگذاشتم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

فرناز اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: رقابت های قهرمانی آسیا از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود. رقبای مان به نسبت سال گذشته قویتر شده بودند. در مجموع مسابقات بسیار خوبی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: تمام تلاشم این بود که در مسابقات انفرادی ماده سرعت صاحب مدال شوم، اما متاسفانه نتوانستم بر سکو قرار بگیرم. به رغم آسیب دیدگی که داشتم همان رکوردی که در جام جهانی ایتالیا به ثبت رسانده بودم را در مسابقات تهران نیز به ثبت رساندم. برای ثبت رکورد 9 ثانیه و 24 صدم ثانیه که به دست آوردم خیلی زحمت کشیدم اما با این رکورد نتوانستم مدالی را کسب کنم.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم های اندونزی و چین در ماده سرعت تیم های خوبی را آورده بودند. در فینال رقابت های تیمی به مصاف تیم اندونزی رفتیم که در سرانجام مسابقات عنوان سوم آسیا را به دست آوردیم.

اسماعیلی یادآور شد: با وجود آسیب دیدگی که در ناحیه زانو داشتم اما در رقابت هایم کم نگذاشتم. پس از بازگشت از مسابقات ایتالیا به شدت تمرین کردم. حالا همه تمرکزم را روی مسابقات جهانی گذاشته ام.

وی توضیح داد: در یک سال 8 تا 9 مسابقه جهانی سنگ نوردی در سراسر جهان برگزار می گردد. به دلیل نبود اسپانسر و مسائل اقتصادی سهم حضور ما در این مسابقات بسیار محدود است. رقابت های جهانی سنگ نوردی به طور ثابت در چندین کشور برگزار می گردد. برای حضور در هر یک از این مسابقات حدود 6 میلیون تومان هزینه باید پرداخت کنیم. با توجه به تعداد بالای مسابقات هزینه حضور در این رقابت های واقعا برای ورزشکارانی مثل من بسیار سخت خواهد بود.

سنگ نورد تیم ملی بانوان گفت: با توجه به مسابقات پیش رو در نظر دارم در دو رویداد شرکت کنم؛ مسابقات چین و ژاپن که ماه آوریل برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 700

به "اسماعیلی: خودم را برای مسابقات جهانی سنگ نوردی آماده می کنم، در مسابقات قهرمانی آسیا کم نگذاشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی: خودم را برای مسابقات جهانی سنگ نوردی آماده می کنم، در مسابقات قهرمانی آسیا کم نگذاشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید