ارائه آموزش های مجازی کسب و کار به مددجویان کمیته امداد

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از ارائه آموزش های مجازی کسب و کار به مددجویان تحت حمایت اطلاع داد و گفت: در سال جهش فراوری 200 هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد می کنیم.

ارائه آموزش های مجازی کسب و کار به مددجویان کمیته امداد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، سیدمرتضی بختیاری در نشست با معاونان اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ها که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده در حوزه آموزش در کشور، اضافه کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، از امسال آموزش مجازی کسب و کار به مددجویان را به صورت آزمایشی شروع نموده ایم و امیدواریم با توسعه این طرح، تمام مددجویان در سراسر کشور را تحت پوشش آموزش های کسب و کار درآوریم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه کمیته امداد در سال گذشته 175 هزار اشتغال ناخالص ایجاد کرد، ادامه داد: در برنامه کمیته امداد برای امسال افزایش تعداد مشاغل نسبت به سال گذشته پیش بینی شده که تحقق این مساله نیازمند همراهی و همکاری شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات مصوب به مددجویان است و امیدواریم در خاتمه سال، خبر خوش ایجاد 200 هزار شغل جدید را به مردم شریف ایران اعلام کنیم.

وی بر اهمیت آموزش در بحث اشتغال تاکید نمود و گفت: از بدو تاسیس کمیته امداد تا به امروز، حدود سه میلیون و 500 هزارنفر از آموزش مشاغل مختلف بهره مند شده اند که در سه بخش آموزش های مقدماتی، آموزش های مهارتی و آموزش های پایدارسازی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد در ادامه این نشست مجازی ضمن آنالیز گزارش عملکرد چهار ماهه نخست امسال استان ها در حوزه اشتغال و خودکفایی، به ضرورت توسعه مشاغل دانش بنیان اشاره نمود و اضافه کرد: راهبری شغلی، اقدامی نو و جدید است که یکی از محورهای اصلی برنامه اشتغال امسال کمیته امداد به شمار می رود و دست اندرکاران اشتغال در سایر دستگاه ها نیز بر اهمیت آن تاکید دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1124

به "ارائه آموزش های مجازی کسب و کار به مددجویان کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه آموزش های مجازی کسب و کار به مددجویان کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید