آقاجانی: به خاطر بی صداقتی بعضی آقایان و عدم شفافیت مالی، تیمم را از لیگ کشتی کنار می کشم، حسن یزدانی خواست پولِ لیگ را به من برگرداند

به گزارش مجله ویراپارس، مدیرعامل باشگاه آرش زین بابل گفت: پدر حسن یزدانی با من تماس گرفت و گفت چون پسرش برای ما هنوز کشتی نگرفته، این پول را حق خودش نمی داند و می خواهد رقم قرارداد را به ما بازگرداند، او واقعا کشتی گیر سالمی است.

آقاجانی: به خاطر بی صداقتی بعضی آقایان و عدم شفافیت مالی، تیمم را از لیگ کشتی کنار می کشم، حسن یزدانی خواست پولِ لیگ را به من برگرداند

حسن آقاجانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص نامه این باشگاه به فدراسیون کشتی مبنی بر انصراف از حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر آزاد گفت: روزی که تصمیم به تیم داری گرفتم هیچ قصد و غرضی نداشتم و این کار را صرفا دلی انجام دادم. این اولین سال حضور آرش زین در لیگ برتر کشتی بود. در این مدت هم فقط یک بار به تمرین تیم رفتم و هیچگونه دخالتی در مسائل فنی نداشتم. تیم مربی و سرمربی داشت، اما مسائل مالی به من مربوط بود. ما با یک سری قرارداد روبرو هستیم که هیچگونه توجیهی ندارد و شفافیتی در آن نیست. با من روراست نبوده اند و این خیلی ناراحتم نموده، مثلا با یک نفر قرارداد بسته اند به رقم 50 یا 60 میلیون اما هیچ کشتی ای برای ما نگرفته است.

وی تاکید نمود: قبلا چند مصاحبه از رسول خادم خوانده بودم که گفته بود مخالف برگزاری لیگ است. حالا می فهمم او راست می گفت. با من خوب برخورد نشد و بی صداقتی دیدم. البته این را بگویم که چند روز پیش مسئله ای پیش آمده بود که غلامرضا محمدی خیلی صادقانه موضوع را به خودم گفت. او مربی خیلی خوبی است و ما مسئله ای با هم نداشتیم. آنها هر امکاناتی که از من می خواستند فراهم می کردم.

مدیرعامل باشگاه آرش زین با اشاره به هزینه هایی که تاکنون برای این تیم نموده، اعلام نمود: زمانی که نشستیم پای صحبت، گفتند با 700 میلیون تا یک میلیارد تومان، تیم را برای قهرمانی می بندیم اما تا همین امروز کشتی گیران خارجی بیش از یک میلیارد تومان برای ما هزینه داشته اند و اینطور که حساب نموده ام اگر تا سرانجام لیگ حضور داشته باشیم چیزی در حدود 5 تا 6 میلیارد تومان هزینه مان می گردد. با این شرایط دیدم اگر انصراف بدهیم به نفع مان هست. البته حمید بنی تمیم از فدراسیون کشتی خواست که بازگردیم، آنها همه آدم های سالمی هستند، خادم، لایق، بنی تمیم، توکلی و ... اما با شرایطی که اینجا به وجود آمده فعلا که تصمیم مان عدم تیم داری است.

آقاجانی با اشاره به عقد قرارداد با حسن یزدانی، توضیح داد: البته این را هم بگویم که از همه کشتی گیران و آدم هایی که در این مدت با آنها کار کردم ناراحت نیستم. بودند افرادی که واقعا مرد بودند. یکی مثل حسن یزدانی با ما قرارداد بست، اما پدرش با من تماس گرفت و گفت چون حسن برای آرش زین کشتی نگرفته پول لیگ را حق خودش نمی داند. او خیلی کشتی گیر سالمی است. خواست پولی که گرفته را پس بدهد، اما ما در مقابل داشتیم کشتی گیری که بابت رقم پاداش هم اعتراض می کرد. یا یکی که 160 میلیون تومان از ما پول گرفت و بعد خودش معین تکلیف می کرد که کِی و در چه وزنی کشتی بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه آرش زین برای قهرمانی در لیگ برتر و جام باشگاه های دنیا بسته شده بود، گفت: از اسم هایی که با آنها قرارداد بستیم معین است که از ابتدا هدف مان چه بود. من به آنها گفته بودم که فقط قهرمانی می خواهم و به همین دلیل با اینهمه کشتی گیر مطرح داخلی مثل اطری، حسین خانی، حسن و رضا یزدانی و عنوان داران خارجی قرارداد بسته شد، اما متاسفانه با فردی قرارداد 45 میلیون تومانی بسته شد که اصلا ظاهرش هم هیچ شباهتی به کشتی گیران نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 71

به "آقاجانی: به خاطر بی صداقتی بعضی آقایان و عدم شفافیت مالی، تیمم را از لیگ کشتی کنار می کشم، حسن یزدانی خواست پولِ لیگ را به من برگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقاجانی: به خاطر بی صداقتی بعضی آقایان و عدم شفافیت مالی، تیمم را از لیگ کشتی کنار می کشم، حسن یزدانی خواست پولِ لیگ را به من برگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید