آدام شف: بولتون شجاعت لازم را برای ادای شهادت در کنگره ندارد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی واکنش تهدیدآمیز جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا به فراخوان ادای شهادت در نشستهای مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح ترامپ، آدام شف رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا از بولتون به دلیل عدم مشارکت در فرایند تحقیقات انتقاد کرد.

آدام شف: بولتون شجاعت لازم را برای ادای شهادت در کنگره ندارد

وی در اظهارات انتقادآمیز خود از این مقام سابق دولت ترامپ خواست تا هرچه سریعتر به وظیفه قانونی خود عمل نموده و اطلاعات موردنیاز را در اختیار هیأت تحقیق مجلس نمایندگان قرار دهد.

آدام شف در تبادل نظر با شبکه سی ان ان گفت: در شرایطی که رئیس جمهور فردی است که یکپارچگی انتخابات آمریکا را با خطر روبرو می نماید، این ضرورت احساس می گردد که همین حالا دست به کار شویم. اگر عامل بازدارنده ای وجود نداشته باشد، می توانیم مطمئن باشیم که این رئیس جمهور طی ماههای آینده به اقدامات فاحش بیشتری دست خواهد زد.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر این وظیفه [بولتون] است که همچون دکتر فیونا هیل از خود جرأت و جسارت نشان دهد. این زن تصمیم گرفت که کار درست را انجام دهد. جان بولتون نیز باید تصمیم مشابهی بگیرد.

لازم به ذکر است که جان بولتون تاکنون از ادای شهادت در فرایند تحقیقات برای استیضاح ترامپ خودداری نموده و به وسیله وکیل شخصی خود به دموکراتها اخطار داده است که در صورت احضار وی به دادگاه، علیه دموکراتها اقامه دعوی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 580

به "آدام شف: بولتون شجاعت لازم را برای ادای شهادت در کنگره ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدام شف: بولتون شجاعت لازم را برای ادای شهادت در کنگره ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید